قوانین و مقررات عمومی :
کاربران گرامی؛ رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده شرایط اجرای خدمات به شما خواهد بود . در صورت تغییر در قوانین مندرج و رویههای گروه پوشاک پل مراتب متعاقبا در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.
تعریف کاربر:
کاربر شخصی است که با ثبت کامل اطلاعات خویش از کلیه خدمات الکترونیکی ما بهره مند میگردد.
-
گروه پوشاک پل تمام سعی خود را درحفظ امنیت اطلاعات شما کاربران محترم در کلیه فضاهای مجازی را دارد و در هیچ سایت دیگری بغیر از این دامنه فعالیت ندارد.
خرید الکترونیکی و ثبت سفارش:
بعد از ثبت کامل مشخصات در فرم مربوط به ثبت سفارش و انتخاب کالای موردنظر، ارسال فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته و مدت زمان تحویل نیز طبق قوانین آنها خواهد بود ولی در صورت نرسیدن حداکثر بعداز 4 روز کاری با تماس شما در واحدارتباط با مشتریان سفارش مربوطه پیگیری و نتیجه اطلاع داده خواهد شد.
توجه: ضمنا کلیه هزینه های ارسال و حمل بعهده کاربر محترم خواهد بود.
ضمانت حسن کالای تحویلی:
-
درصورت هرگونه عدم رضایت مشتری بعد از رویت و استفاده نشدن،حداکثر ظرف 48 ساعت قابل ارجاع بوده و کالای جدید به انتخاب شخص کاربر مجدد ارسال میگردد.
-
چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را از فروشگاه دریافت نمایند .
ضمانت تعویض 7 روزه کالا
1) بروز ایراد فنی
جهت رفاه حال مشتریان ضمانت تعویض 7 روزه کالا را در اختیار آنان قرار داده است بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا 7 روز فرصت تست خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، گروه پوشاک پل نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می نماید .
2) شرایط ضمانت تعویض 7 روزه :
الف) کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت 7 روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به کارشناسان اعلام نمایند . بدیهی است پس از گذشت 7 روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد .
ب) ایراد فنی اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان وب پوش قرارگیرد.
ج) ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات عمدی نباشد .
د) در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده مورد تایید کارشناسان نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد .
شرایط گارانتی و ضمانتنامه :
تعویض به مدت 6 ماه شامل: آب رفتگی، رنگ رفتگی وپرزشدگی
-
تعمیر پوشاک به مدت 6 ماه شامل: دکمه و زیپ، دمپا و اصلاح سایز
موارد ابطال خدمات:
-
صدمات ناشی از اصطکاک با اشیا، اتومبیل، میزکار و….
-
پارگی ناشی از تنگی لباس
-
رنگ رفتگی ناشی از شستشو
وارانتی گروه پوشاک پل:
خدمات خارج از مدت ضمانتنامه با احتساب کارمزد بمنظور کسب رضایت مشتری
برو به بالا