قوانین و مقررات عمومی :

کاربران گرامی؛ رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده شرایط اجرای خدمات به شما خواهد بود . در صورت تغییر در قوانین مندرج و رویه‏‌های گروه پوشاک پل مراتب متعاقبا در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود.

تعریف کاربر:

کاربر شخصی است که با ثبت کامل اطلاعات خویش از کلیه خدمات الکترونیکی ما بهره مند میگردد.

  • گروه پوشاک پل تمام سعی خود را درحفظ امنیت اطلاعات شما کاربران محترم در کلیه فضاهای مجازی را دارد و در هیچ سایت دیگری بغیر از این دامنه فعالیت ندارد.

خرید الکترونیکی و ثبت سفارش:

بعد از ثبت کامل مشخصات در فرم مربوط به ثبت سفارش و انتخاب کالای موردنظر، ارسال فقط از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران انجام گرفته و مدت زمان تحویل نیز طبق قوانین آنها خواهد بود ولی در صورت نرسیدن حداکثر بعداز ۴ روز کاری با تماس شما در واحدارتباط با مشتریان سفارش مربوطه پیگیری و نتیجه اطلاع داده خواهد شد.

توجه: ضمنا کلیه هزینه های ارسال و حمل بعهده کاربر محترم خواهد بود.

ضمانت حسن کالای تحویلی:

  • درصورت هرگونه عدم رضایت مشتری بعد از رویت و استفاده نشدن،حداکثر ظرف ۴۸ ساعت قابل ارجاع بوده و کالای جدید به انتخاب شخص کاربر مجدد ارسال میگردد.

  • چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه به اتمام رسیده باشد ، مشتریان می توانند درخواست کالای مشابه نموده یا وجه پرداختی را از فروشگاه دریافت نمایند .

ضمانت  تعویض ۷ روزه کالا


۱) بروز ایراد فنی
جهت رفاه حال مشتریان ضمانت تعویض ۷ روزه کالا را در اختیار آنان قرار داده است بدین معنی که مشتریان پس از تحویل کالا ۷ روز فرصت تست خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، گروه پوشاک پل نسبت به تعویض کالا یا استرداد وجه اقدام می نماید .

۲) شرایط ضمانت تعویض ۷ روزه :
الف)  کاربران می بایست حداکثر ظرف مدت ۷ روز بعد از دریافت کالا ایراد فنی را از طریق ارسال ایمیل یا تماس تلفنی به کارشناسان اعلام نمایند . بدیهی است پس از گذشت ۷ روز کالای مورد نظر شامل این سرویس نمی باشد .
ب) ایراد فنی اعلام شده توسط کاربر مورد تایید کارشناسان وب پوش قرارگیرد.
ج)  ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر آن و یا سایر مشکلات عمدی نباشد .
د)  در صورتی که پس از استرداد کالا ایراد فنی اعلام شده مورد تایید کارشناسان نباشد هزینه ارسال مجدد کالا بر عهده مشتری می باشد .

شرایط گارانتی و ضمانتنامه :

 تعویض به مدت ۶ ماه شامل: آب رفتگی، رنگ رفتگی وپرزشدگی

  • تعمیر پوشاک به مدت ۶ ماه شامل: دکمه و زیپ، دمپا و اصلاح سایز

موارد ابطال خدمات:

  • صدمات ناشی از اصطکاک با اشیا، اتومبیل، میزکار و….

  • پارگی ناشی از تنگی لباس

  • رنگ رفتگی ناشی از شستشو

وارانتی گروه پوشاک پل:

خدمات خارج از مدت ضمانتنامه با احتساب کارمزد بمنظور کسب رضایت مشتری